Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.
Jsme dodavatelem veřejných zakázek a distributorem zdravotnických přístrojů - analyzátorů krevních parametrů. Našimi zákazníky jsou nemocnice a zdravotnická zařízení.
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Cílem CRM Leonardo Small Business je vytvoření levného a rychle implementovatelného informačního systému, který přesně pokrývá specifické potřeby a požadavky malých a středních firem v oblasti obchodu, marketingu a řízení vztahu se zákazníky.
Pomocí technologie Business Intelligence Vám vytvoříme podklady pro manažerská rozhodnutí na základě analýzy dat. S pomocí této technologie a naším řešením získáváte konkurenční výhodu na trhu tím, že lépe pochopíte svého zákazníka, získáte lepší pře…
Je systém pro řízení vztahů se zákazníky určený pro středně velké firmy a podpruje procesy v oblasti marketingu, obchodu, prodeje a následných služeb zákazníkům v mnoha odvětvích.
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Tento program je určen pro firmy do cca 200 zaměstnanců s českým kapitálem, které chtějí posunout na profesionální úroveň své marketingové, obchodní a komunikační aktivity a nemají na to dost finančních či lidských zdrojů. Je určen pro firmy, které c…
Pro naše zákazníky pomáháme vytvářet firemní procesy a poskytujeme softwarované nástroje k řízení firmy. Díky kvalitním firemním procesům zpřehledníte a zefektivníte Vaše podnikání. Díky zautomatizování rutinních činností zrychlíte svoji práce a ušet…
Microsoft Dynamic CRM je osvědčený systém pro řízení vztahů se zákazníky. CRM = Customer Relationship Management. Hlavní výhodou Microsoft Dynamics CRM je jeho těsné propojení s Microsoft Exchange Serverem a s aplikací Microsoft Outlook.
Cena těchto zařízení se v posledních létech výrazně snížila, takže videotelefon je dostupný i pro naše zákazníky. Domácí videotelefon má nespornou výhodu v tom, že s přicházející návštěvou může navštívený nejenom hovořit, ale také ji vidí. To je v d…
Přemýšlíte, čím si ozvláštnit zahradu? Zvažujete pořízení zahradního jezírka? Obraťte ses důvěrou na nás. Zahradní jezírka realizujeme pro naše zákazníky už od roku 1997. Provádíme realizace zahradních jezírek různých variant, tvarů, rozměrů a hloube…