Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Veškeré natěračské příslušenství, válečky, štětce, špachtle, zakrývací fólie apod.
Personální pohovory – to jsou výběrové a přijímací pohovory s novým spolupracovníkem, hodnotící, motivační a rozvojové pohovory se stávajícími pracovníky a pohovory s odcházejícím pracovníkem.
Umění správně se rozhodnout a přijmout rychle rozhodnutí je jedním ze základních požadavků na lidi, kteří chtějí být úspěšnými v dnešních podmínkách.
Na vedoucí pracovníky je kladeno čím dál tím více úkolů a zodpovědnosti. To vyžaduje náročnější plánování a využívání času. Aktivní a vytížení manažeři jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti, kterých neustále přibývá.
Vytvoření dobrých vztahů uvnitř týmu pracovníků a stanovení komunikačních pravidel mezi jednotlivými členy týmu je jednou z velmi důležitých součástí práce vedoucího pracovníka a manažera.
V současné době se stále více firem snaží vytvořit místo klasické vícestupňové organizační struktury co nejplošší a nejefektivnější strukturu, složenou z jednotlivých samostatných týmů pracovníků s minimem řídících stupňů.
Naplánujeme Váš projekt, zajistíme kvalitní služby včetně hodnocení, postáráme se o bezchybný průběh akce. Našimi spolupracujícími subjekty jsou např. Generální ředitelství Evropské komise pro spravedlnost, bezpečnost a svobodu v Bruselu, Informační …
Dnešní doba je charakteristická extrémní přítomností stresu vždy a všude. Už nelze hovořit pouze o odstranění stresových faktorů, ale především o schopnostech lidí stres zvládnout.
Časový tlak, požadavky na vyšší výkonnost a produktivitu, požadavky majitelů na vyšší zisky a zároveň menší náklady... to vše je úrodnou půdou pro obtížné až konfliktní situace.
Je to opravdu tak. V dnešní době je člověk bez schopnosti prezentovat velmi omezen v budování kariéry.
Zabýváme se prodejem, tónováním, aplikací, akrylových fasádních nátěrů, interiérových nátěrů, akrylátových omítkových směsí.
V době, kdy jsou na trhu tisíce firem, je potřeba se odlišit, a tím se snažit zapsat se do povědomí zákazníků.
Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet vztah s někým daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme.