Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pořádáme vzdělávací a odborné akce ve formě přednášek či kurzů, poskytujeme konzultační a poradenskou činnost. Poradenství ve vzdělávání.
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Pomocí termovizní kamery zjistíme tepelně technické vlastnosti obvodových plášťů budov a odhalíme skryté vady staveb. Termokamera umí s velkou přesností tyto poruchy nalézt, my Vám poradíme efektivní návrh nápravného řešení a následně i zkontrolujeme…
Stavebníkům nabízíme činnost koordinátora BOZP na staveništi v souladu s požadavky zákona 309/2006 Sb. ve fázi přípravy a realizace staveb. Kdy je nutný koordinátor BOZP na staveništi: - pokud celková předpokládaná doba trvání prací a činností je d…
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Klientům nabízíme následující služby: - studie proveditelnosti investičních záměrů; příprava staveb a technická pomoc při řízení stavebních projektů; zpracování rozpočtů a výkazů výměr, kontrola množství jednotek a použitých technologií; organizací v…
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.
Zahrnují: komunikaci s cílovou skupinou zákazníků (využití interních/externích databází), odchozí telefonní hovory, e-maily, faxy, dopisy, SMS. Naše služby můžete využít např. při verifikaci a doplnění databází, při prodejních hovorech/přímý prodej, …
Optimalizace firemních procesů zavedeného systému řízení zahrnuje tématicky a procesně orientované interní audity a následnou postupnou optimalizaci jednotlivých procesů po certifikačním auditu.
Optimalizace systému řízení je nová služba TTS, která se postupně vyvinula na základě požadavků jednotlivých zákazníků. Jedná se postupnou systematickou optimalizaci a usazování jednotlivých procesů ve společnosti po certifikačním auditu.
Zaměstnanci, který utrpěl pracovní úraz nebo u něhož byla zjištěna nemoc z povolání, je zaměstnavatel v rozsahu, ve kterém za škodu odpovídá.