Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Lze-li důvodně předpokládat, že v organizaci budou utajované skutečnosti vznikat nebo se s nimi bude organizace seznamovat, je tato organizace povinna požádat Národní bezpečnostní úřad (NBÚ) o vydání potvrzení (§54/4 ).
Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.
Základy programovacího jazyka JavaScript a jeho základní syntaxe. Deklarace proměnných, základní operace s čísly apod. Podmínky, cykly, funkce.
Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.
Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.
Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.
Pro naše zákazníky jsme připraveni zkontrolovat kvalitu jejich produktů, které byly obvykle vytvořeny třetí stranou. Při kontrole se zaměřujeme na celkové hodnocení produktu a to nejen z pohledu funkčnosti, ale i kompletní realizace, tzn. včetně doku…
Jsme připraveni pomoci Vám při řízení Vašich projektů, dohlížet na plnění milníků a kvalitu vývoje či realizaci. Pomůžeme Vám při realizaci vývojových plánů a komunikaci s jednotlivými vývojovými tými a se zadáváním úkolů na realizaci.
Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.
Jedná se jak o návrh nové sítě tak návrh úpravy stávající sítě a to jak z pohledu pasivních částí tak i aktivních a v neposlední řadě i serverová řešení. Cílem je rozvíjet stávající koncepci, případně navrhovat novou s ohledem na potřeby, bezpečnost…
Abychom měli k zákazníkům co nejtransparentnější přístup, realizujeme veškeré požadavky prostřednictvím helpdeskového systému, do kterého zákazník zadává požadavky a následně v něm může sledovat jejich postupné řešení a případně přes tento systém zá…
Pro naše zákazníky jsme připraveni udržovat jejich aplikace v provozu, případně realizovat jejich vývoj a to buď vlastními silami nebo prostřednictvím třetích stran, kde vystupujeme jako zadavatel a kontrolor kvality realizace.
Účel procesu: působit jako jediné kontaktní místo pro zákazníky/koncové uživatele.
Společným cílem je zajišťovat IT služby v požadované kvalitě a termínu za předvídatelnou cenu a přitom s dostupnými kapacitami udržet krok se stále rostoucími provozními požadavky.
Správa počítačů může a nemusí být součástí správy sítě. Záleží na potřebách klienta. V případě správy počítačů se jedná o dohled nad klientskými stanicemi a to jak pevnými stolními počítačemi, tak notebooky.