Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Umožňuje komfortní prodej Vašich výrobků a služeb přes internet. Funguje jako objednávkový systém pro odběratele i jako obchodní systém pro koncové uživatele. Dokonale si rozumí s celým informačním systémem QI, využívá jeho vlastností a je jeho prodl…
Správa prostor QI je řešením pro všechny typy správcovských společností, bytových družstev a dalších organizací specializujících se na správu prostor. Snadné vkládání a evidence dat Vám zaručí, že budete mít neustále aktuální přehled o nájemnících a …
Informační systém QI vám pomůže bezproblémově kooperovat s ostatními subsystémy. Zároveň QI spolehlivě zvládne každodenní zpracování obrovského množství dat, velké množství administrativy a podporuje veškeré interní procesy v podniku.
Modul je velmi silným analytickým nástrojem jsou manažerské přehledy. Aplikace je určena zejména těm uživatelům IS, kteří potřebují rychle a jednoduchým způsobem získávat data k analýze z informačního systému v přehledné, uživatelem definované podobě…
Modul vám pomůže dodat vašim zákazníkům či vlastnímu oddělení výroby to, co potřebují v okamžiku, kdy to potřebují. Můžete vytvořit neomezené množství skladů a některé vyčlenit pro prodej a spotřebu. Skladové doklady snadno vytvoříte z jednoho dialog…
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
Informační systém QI rozumí specifikům automobilového průmyslu. Naši zákazníci kladou důraz na optimální fungování dodavatelsko-odběratelských vztahů a potřebují, aby jejich systém uměl kontinuálně sledovat pravidelné zpřesňování dodávek a tím usnadn…
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání informací.
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika navazujících seminářů).
Soubor 11 vybraných témat určených pro liniový management (mistři, střední management), které lze kombinovat.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.