Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V naší nabídce naleznete několik řad ucelených regálových systémů, kdy vyšší modelové řady jsou vhodné i pro zařízení exklusivnějších prodejních prostor. Pro foodové prodejny doplňujeme regálové systémy atraktivními produkty jako jsou regálové moduly…
Zabýváme se výrobou výměníků, potrubních systémů a tlakových zařízení. Provádíme svařování kovů, broušení a leštění materiálů z nerezu.
Informační systém QI rozumí specifikům automobilového průmyslu. Naši zákazníci kladou důraz na optimální fungování dodavatelsko-odběratelských vztahů a potřebují, aby jejich systém uměl kontinuálně sledovat pravidelné zpřesňování dodávek a tím usnadn…
Skleněná lékovka čirá ø18x42mm s bílým šroubovacím uzávěrem s těsnicí vložkou PET/PE/PET.
Základní pojmy a přístupy k problematice firemní kultury, firemní kultura jako řízený proces, měření efektivity.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Plastové HDPE lahvičky s rozprašovačem jsou dostupné v objemu 30 ml: rozměry s uzávěrem ø29x101mm, 50 ml: rozměry s uzávěrem ø32x136mm a 100 ml: rozměry s uzávěrem ø42x136mm, v barvě natur (poloprůhledné) nebo bílé. Mechanický šroubovací rozprašovač …
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Systém QI řeší požadavky vodárenských společností pomocí specializovaného modulu Vodohospodářství. Modul rozšiřuje základní funkce informačního systému QI o sadu nástrojů, které usnadňují a zpřehledňují činnosti od evidence odběrných míst a vodoměrů,…
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání informací.