Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
ISO 10006 není metodika, ale nejosvědčenější referenční rámec pro nastavení kvality projektové metodiky a obecně pro řízení projektů. Postupy a schémata ISO 10006 pomáhají efektivně standardizovat projektové postupy. Tato norma vám bude cenným pomocn…
Tento kurz je unikátní přípravou na přechod do nové verze IT Service Managementu (ITSM) dle ISO 20000:2018. Samozřejmostí je výuka s příklady ve spojení s best pratice frameworkem ITIL 4 Update. Získáte tak komplexní přehled nejenom co měnit (dle ISO…
Byla otázka času, kdy se z IT4IT stane mezinárodně nejpoužívanější end-to-end business model IT v současné éře cloudu, zvyšování role outsourcingu, multisourcing, stále zásadnějšímu prorůstání IT do businessu v podobě Smart City, Industry 4.0 nebo tř…
Na trhu nebude úspěšnější ten, kdo bude mít nejmodernější IT systémy, ale ten, kdo dokáže propojit veškeré komponenty, procesy a činnosti tak, aby splňovali potřeby byznysu. Jak získat to nejlepší z ITIL, Scrum, SAFe, DevOps a jiných metodik? IT4IT n…
Manažerský kurz navazuje na IT4IT™ Intro, kde se účastníci seznámili s přínosy, principy a způsoby, jak s pomocí IT4IT™ manažersky řídit specialisty využívající pro svou práci ITIL a další obvyklé best practices, určené střednímu managementu a specia…
Atraktivní manažerský průřez celosvětově nejrozšířenější sadou osvědčených postupů pro řízení IT. Společnosti po celém světě profitují ze zavedení best practice ITIL, přidejte se! Výuka vedená ITSM Auditory, kteří mají unikátní zkušenosti s implement…
ITIL 4 Update je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je…
ITIL 4 přináší agilní prvky s podporou DevOps. Klíčem celého frameworku je nyní Service Value System. Pro praktické osvojení si těchto dovedností přinášíme licencovaný interaktivní workshop. Scénář je založený na IT rolích v prostředí vývoje software…
Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strate…
ITIL® Intermediate Service Design (SD) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Obsah kurzu pokrývá koncepty, procesy a principy v životní cyklu návrhu IT služeb (Service Design). Zaměřuje se na návrh funkčního IT, včetně architektury, proces…
V kurzech ITIL® Intermediate Service Operation si osvojíte principy, procesy a techniky, které pomáhají s komplexní správou a řízením provozu IT. Naučíte se efektivně řídit výkon svých produktů a služeb. Tento ucelený pohled je v mnohém efektivnější …
Pro tuto situaci nabízíme možnost vývoje zakázkových aplikací pro PC, typicky takových, které jakkoli souvisí s dodávanými technologiemi automatické identifikace.
Jde o klíčovou fázi v rámci ITIL Lifecycle Stream pro IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je klíčová aktivita, která pomáhá udržovat "up to date" vaše IT a přizpůsobovat se neustále měnícím se potřebám uživatelů. Principy ne…
Začněte hned teď využívat Kanban system. Nezáleží na tom, zda jste agilní tým fungující na principech SCRUM, nebo procesně / produktově řízená organizace. Kanban pomůže každému týmu vizualizovat i ty nejsložitější projekty a lépe je tak uspořádat. P…
Je jedno, jestli s KANBAN začínáte, nebo již pracujete. S námi se v kurzu KSD od Kanban University ponoříte do tajemství klíčových principů KANBAN. Osvojíte si nové techniky, pro kolaboraci, správu projektu v celém životním cyklu i vizuálního manažer…