Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zajistíme komplexní řešení na míru pro jednotlivé vozy.
Zajistíme pro Vás kompletní řešení v oblasti dodávky vzduchotechnických celků, inženýrskou a poradenskou činnost včetně garanční i pozáruční servisní činnosti.
Voda přefiltrovaná přes nejkvalitnější filtrační systém reverzní osmózy vám z vody odstraní chlor, težké kovy, železo, dusicňany, viry, bakterie, azbest, herbicidy, pesticidy a také zbaví vodu nepříjemného zápachu a chuti.
Interiérové a exteriérové značení objektů, hal a kanceláří ze sériově dodávaných segmntů nebo řešení na míru.
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti a domácí firmy. Ideální jako ústředna pro odloučená pracoviště velkých společností - sklady, výrobní prostory, vývojová centra.
Voda přefiltrovaná přes nejkvalitnější filtrační systém reverzní osmózy vám z vody odstraní chlor, težké kovy, železo, dusicňany, viry, bakterie, azbest, herbicidy, pesticidy a také zbaví vodu nepříjemného zápachu a chuti.
Jednoduchý, spolehlivý a snadno ovladatelný systém pro uživatele, který chce především telefonovat. Ideální pro použití v rodinných domcích, skladech, obchodech, ordinacích, právních kancelářích, konzultačních firmách.
Nasazení technologie Business Rules Management System (BRMS) umožní získat významnou konkurenční výhodu před obchody, které jsou schopny aplikovat pouze jednoduché plošné slevy určené např. všem držitelům karet. Cílení na velmi malé přesně definované…
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti a domácí firmy. Telefonní ústředny KX-TDA30CE přinášejí nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů.
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro středně velké společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících).
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.
Nabízíme konzultace a projekce možného řešení se zákazníkem.
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních hovorů.