Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Hodnocení zaměstnanců je jednou ze základních personálních činností každého odpovědného vedoucího zaměstnance a je považováno za nástroj k dosahování plánovaných cílů.
Jen s motivovanými zaměstnanci, kteří mají stanoven plán kariérního růstu, lze dosáhnout úspěchů a stability firmy nebo společnosti.
K naplnění vize a předmětu činnosti firmy nebo společnosti, je třeba mít kromě výrobních technologií, budov a finančních zdrojů, také odpovídající lidské zdroje. Tento proces dává informace: - o kvalitě výkonu práce stávajících zaměstnanců - k r…
Zajistíme řízení členských schůzí/shromáždění delegátů bytových družstev.
Budování a rozvoj pracovních vztahů je určující a podpůrnou činností pro dosažení cílů a vize firmy, společnosti nebo organizace (dále jen firma).
Podnikovou - firemní kulturu reprezentují především řadoví zaměstnanci a manažeři. Jedná se o soubor norem a zvyklostí, které všichni dodržují. Opět by to měl být řízený proces, už počínaje výběrem zaměstnanců a procesem jeho adaptace ve firmě.
Zahrnuje evidenci zaměstnanců, přijímání, propouštění, přihlášení, odhlášení (zdrav a soc. poj.), spolupráci s úřady práce, přípravu podkladů pro zpracování mezd, školení a vzdělávání požadované legislativou.
Program outplacementu pomáhá řešit složitou situaci při propouštění zaměstnanců, jak propouštěným tak i manažerům zaměstnavatele.
Sledujeme grantové výzvy, upozorníme Vás o možnosti zvážit žádost o finanční podporu, zpracování projektu tak, aby splňoval formální i obsahové požadavky a co nejlépe vyhovoval hodnoceným kritériím, podporu při následné realizaci projektu.
Mezi optimalizační metody při řešení manažerských pozic patří komplexní psychodiagnostika. Jedná se ve spojení s grafologií a dalšími projektivními technikami o velmi dobré nástroje jak vybrat vhodného kandidáta pro obsazení rozhodující pozice ve spo…
Grafologie patří spolu s psychodiagnostikou mezi nejlepší optimalizační metody při řešení manažerských pozic. Podmínkou validity je však odbornost, zkušenost a talent grafologa. Spolupracujeme jen s těmi nejlepšími.
Assessment Centrum je speciální metoda výběru zaměstnanců, která patří mezi nejnákladnější, ale patří mezi nejobjektivnější. Termín Assessment centrum je možno přeložit jako hodnotící centrum nebo diagnosticko-výcvikový program.
Prioritním požadavkem současné doby je vzdělávání a příprava pracovníků k optimálnímu výkonu práce. Velkou pozornost je třeba věnovat správně nastavené strategii vzdělávání.
Rozvoj manažerů se týká zlepšování výkonu manažerů v jejich současných rolích a jejich přípravy na vyšší funkce a vyšší míru odpovědnosti. Kvalita manžerů musí odrážet potřeby firmy, společnosti nebo organizace.
Nabízíme telemarketingové služby call centra. Veškeré služby pasivního i aktivního telemarketingu poskytujeme jak pomocí tradičních tak i moderních komunikačních kanálů (telefon, fax, e-mail, www, sms, bluetooth).