Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pracujeme formou zážitkových seminářů. Vytváříme prostředí, při kterém účastník sám přijde na optimální řešení. Poskytujeme zpětnou vazbu při uplatňování vědomostí v praxi.
Vytvořme pro růst orientované tréninkové programy šité na míru. Připravíme cílené manuály pro další rozvoj účastníků. Trénink probíhá formou interaktivního dialogu. Účastníci semináře mají možnost dotvářet vzdělávací program ve spolupráci s lektorem …
Trénink na základě konkrétního zadání: před celou skupinou s možností video nebo audionahrávky - následuje zpětná vazba, ve skupině A B C : A- trénující, B- účastník rozhovoru, C-kouč. Tento může být pasivní, nebo aktivní; účastníci si svoje role ve…
Skupinová analýza formou vzájemné diskuse udržuje aktivní zapojení účastníků v průběhu semináře, významnou měrou přispívá k uvědomění si silnějších i slabších stránek jednotlivce a zároveň podporuje týmovou spolupráci a soudržnost.
Část kurzu je věnována teoretické přípravě a výkladu lektora, další část je řešena prostřednictvím samostatné práce účastníků kurzu na osobních počítačích za podpory lektora.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu posílit dovednosti účastníků související s řízením a vedením lidí a nabídnout jim stimulační a motivační techniky společně s možností praktické aplikace.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je představit účastníkům techniku koučování, nastínit možnosti jejího využití a poskytnout efektivní zpětnou vazbu při praktickém tréninku na modelových situacích.
V konečném důsledku aplikace získaných znalostí a hlavně pak dovedností povede k větší jistotě, klidu a efektivitě práce účastníků, právě tak i k větší spokojenosti klientů i nadřízených orgánů.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je rozšířit komunikační potenciál účastníků pro telefonické rozhovory, ať už obchodní či koordinační, a sjednotit jejich prezentaci v návaznosti na firemní kulturu.
Tento kurz poskytuje účastníkům znalosti a dovednosti potřebné ke správě účtů a zdrojů v prostředí MS Windows Server 2003 a dále seznamuje s možnostmi monitorování a údržby systému.
Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.
Po dohodě účastníků sporu na znění dohody je tato písemně vypracována, odsouhlasena a podepsána buď u notáře, příp. před svědky a následně postoupena příslušnému soudu, pokud tento již zahájil řízení, pak na zákl. dohody, řízení ukončí, nebo žalobce …
Cílem je vybavit účastníky technikami přesvědčivé prezentace, prohloubit dovednost prezentování, dát účastníkům zpětnou vazbu na jejich vystoupení a individuální doporučení ke zvýšení přesvědčivosti projevu.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.