Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Znát nejvíce používané vybavení a aplikace,kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů.
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Rozumět funkci peněz při obchodování,vidět, jak vlastní práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům organizace,identifikovat hlavní oblasti nákladů, udržovat vědomí významu nákladů.
Odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev,mluvit efektivně v různých situacích,plánovat a provádět efektivní prezentace,podávat svoje prezentace přesvědčivě.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Rozumět funkci peněz při obchodování,číst a přímo interpretovat články o finančních záležitostech,testovat finanční výkonnost na základě analýzy poměrových koeficientů,vidět, jak jejich práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům obchodní …
Chápat své místo v přípravě náboru a výběru, umístění, zapracování a rozvoji pracovníků,rozumět práci personálních a školících specialistů.