Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Naučíme Vás, jak: - Chápat principy efektivní komunikace - komunikovat efektivněji slovem i chováním - poslouchat efektivněji - navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků - řešit konflikty mezi zaměstnanci