Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rustikální, hluboce reliefní struktury je dosaženo pomocí lesklého povrchu, který vytváří briliantní efekt na Vaší podlaze.
Instalace a výměny umyvadel, WC, vodoměrů, baterií, sifonů. Instalatéři provádí práce z těchto materiálů: plast, měď, olovo, ocel, pozink, litina.
Vařící nerezová vana o objemu 13l. Vana je extra hluboká a umožnuje velmi rychlé vaření omezující zpěnění vody. Výkon 3 kW na 13l vody.
Tréninky dovedností pro aktivní obchodní zástupce, pracovníky obchodních oddělení, obsluhu prodejen a přepážek a vůbec pro všechny, kdo jsou v kontaktu se zákazníkem a mohou tak ovlivnit obchodní výsledek firmy.
Outdoorové kurzy jsou jednou z nejpoužívanějších metod rozvoje a vzdělávání pracovníků firem. Jde v podstatě o soubor aktivit cíleně sestavených tak, aby formou zážitkového učení poskytovaly prostor pro získávání zkušeností k řešení konkrétních situa…
Manažeři na liniových či nižších pozicích bývají většinou ti, kteří svou zaměstnaneckou náplň práce zvládali dříve a lépe, než ostatní. Avšak přechod do manažerské role je natolik zásadní změna, že bez dalšího vzdělávání může nový manažer opravdu „po…
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů. Lidé, kteří motivují, jsou velmi vzácní. Můžeme někoho přinutit, aby úkol udělal, ale zcela jistě ho nemůžeme přinutit, aby to uděl…
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, a to znamená vyšší náročnost na řízení a organizaci práce.
V současné době, kdy se většina vedoucích pracovníků cítí přetížena, je delegování úkolů jedinou možností, jak zvýšit výkonnost a spoluzodpovědnost pracovníků.
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět maximum o mezilidské komunikaci, aby mohli plně využít všech komunikačních dovedností pro efektivní vedení pracovních týmů.
Komunikační typologie jednotlivých typů osobností slouží k umění přizpůsobit se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a v konečném efektu ke zvýšení úspěšnosti jednání. Lidi lze rozdělit do čtyř hlavních typů a v prodejní situaci je nutností s…