Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jsou obchodníci, kteří by mohli mít výrazně vyšší výsledky v obchodní činnosti, pokud by dokázali zvýšit svou vlastní motivaci - důsledně si stanovovat cíle a dosahovat jich.
Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí.
Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze základních předpokladů pro úspěch obchodního zástupce.
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat.
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“.
Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků vystihnout správný moment, kdy se má zákazníka zeptat na závěrečné stanovisko.
Aktivní a vytížení lidé jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti. Stres a spěch není nutnou podmínkou úspěchu, je jen poukázkou do nemocnice, manželské poradny či k rozvodu, nerozumění si se svými dětmi anebo i cestou ke k…
Prvním krokem k tomu, aby vůbec mohlo proběhnout obchodní jednání, je domluvit si schůzku. Při domlouvání obchodní schůzky se obchodní zástupce může setkat s celou řadou překážek od obtížného zjištění kompetentní osoby, přes důslednou odmítající sekr…
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.
Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosavadních tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péči obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké.
Seminář je určen pro manažery, obchodníky a obchodní zástupce, kteří prezentují výrobky a služby na veletrzích, výstavách a v obchodních centrech.
Povrch se vzhledem ručně ohoblované podlahy přináší půvab a autentičnost do Vašeho domova.
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
Poskytujeme kompletní servis, jak v případech jednoduchého poškození, kdy se plechy pouze odstrojí, vyklepou a nalakují, tak v situacích, kdy jde o složitější problémy vyžadující použití nového dílu a jeho nalakování, popřípadě použití rovnacího rámu…