Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je vybavit účastníky technikami přesvědčivé prezentace, prohloubit dovednost prezentování, dát účastníkům zpětnou vazbu na jejich vystoupení a individuální doporučení ke zvýšení přesvědčivosti projevu.
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám posluchačů, umět pracovat s vizuálními prostředky zlepšit své komunikační dovednosti, naučit se sebevědomě vystupovat před veřejností.
nabízíme jak smluvní dlouhodobé zajištění kompletní správy nemovitosti včetně příslušenství v požadovaném rozsahu, kontrolu stavu nemovitosti, soupisem doporučených oprav, časový plán oprav, údržba, tak i jednotlivé servisní úkony.
Cílem je naučit se pouívat kreativních metod při řešení problémů, poznat možnosti využití využít obou mozkových hemisfér v manažerském rozhodování, naučit se využívat metod brainstormingu, brainwritingu, metody smíšených skupin a myšlenkových map.
Zabýváme se rozvody vody, realizaci koupelen. Dále montujeme čerpadla do studně či nádrže na dešťovou vodu.
Cílem je naučit se poznat svůj tým, objevit v každém pracovníkovi skrytý potenciál, který se naučí maximálně využívat; poznat význam koučování, seznámit se metodami koučování a mentorování.
Cílem je osvojit si systematický a logický postup řešení problémů, naučit se vybraným technikám definování problému, analýzy problému, hledání řešení, hodnocení řešení a implementace.
Zajišťujeme opravu tlakových celků kotlů a potrubních rozvodů.
Cílem je poukázat na hlavní zdroje stresu ve firmě, poznat základní stresové faktory ve svém životě a práci, hledat možnosti nového přístupu k dosavadním stresorům, naučit účastníky obraně proti stresu, ovládnout relaxační techniky.
Cílem kurzu je uvědomit si význam vnitrofiremní komunikace pro image firmy a její efektivitu, seznámit se s pravidly efektivní vnitrofiremní komunikace, pochopit důležitost otevřené komunikace ve firmě.
Cílem je naučit se lépe organizovat čas a zefektivnit práci, odstranit nedostatky v řízení času, umět si stanovit priority, odhalit tzv. požírače času, osvojit si techniky řízení času.
Cílem je zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k zákazníkům a dodavatelům, osvojit si správný přístup ke komunikování s různými typy lidí na všech úrovních, Získat větší odolnost vůči nátlaku obchodních partnerů, být schopen lépe obhájit vlastn…