Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Firemní kulturu má každá firma, jde o to, jaká je. Jde totiž o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží nejen psaných, ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí.
V době, kdy jsou na trhu tisíce firem, je potřeba se odlišit, a tím se snažit zapsat se do povědomí zákazníků.
Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet vztah s někým daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme.
Každá firma, která již delší dobu vyvíjí svoji činnost, po čase pocítí potřebu vzdělávat své zaměstnance nejen externími lektory, ale i odbornými experty zevnitř firmy.
V době, kdy technická úroveň výrobků a služeb jsou v podstatě srovnatelné s výrobky ostatních firem, konkurenční boj o přízeň zákazníka se neustále zesiluje. Šanci na úspěch mají pouze firmy s dokonale připravenými obchodními zástupci.
Jsou obchodníci, kteří by mohli mít výrazně vyšší výsledky v obchodní činnosti, pokud by dokázali zvýšit svou vlastní motivaci - důsledně si stanovovat cíle a dosahovat jich.
Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí.
Nabízíme obchodní poradenství v konkrétních komoditách a konzultace obchodních záměrů v ČLR, Filipínách, Vietnamu a Tchaj-wanu.
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat.
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“.
Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků vystihnout správný moment, kdy se má zákazníka zeptat na závěrečné stanovisko.
Provádíme průzkum zahraničního trhu - ekonomické informace o výše uvedených trzích, informace o obchodní legislativě v konkrétním teritoriu, obchodní zprávy o zahraničních výrobcích, dovozní a celní problematika.
Prvním krokem k tomu, aby vůbec mohlo proběhnout obchodní jednání, je domluvit si schůzku. Při domlouvání obchodní schůzky se obchodní zástupce může setkat s celou řadou překážek od obtížného zjištění kompetentní osoby, přes důslednou odmítající sekr…
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.