Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pro začínající prezentátory s cílem získání návyků při prodejních i vnitrofiremních prezentacích, které vedou k většímu efektu při působení na posluchače, praktické procvičení.
V době, kdy jsou na trhu tisíce firem, je potřeba se odlišit, a tím se snažit zapsat se do povědomí zákazníků.
Pro zájemce o prohloubení komunikačních dovedností s cílem naučit se prosazovat své oprávněné požadavky neagresivním způsobem.
Separační a filtrační komora, samonosný polypropylenový modul, vstup DN 315, radiální ventilátor.
Kurz je určený pro všechny skupiny pracovníků s cílem naučit se číst, využívat a používat základní "znaky" řeči těla při jednání a v interaktivní komunikaci.
Pro všechny skupiny pracovníků, zvláště v exponovaných pozicích s cílem zvládnout konflikt a využít jej pro zlepšení kvality rozhodování a kooperace.
Skelet, kombinace AL profilů a izolačních panelů, separační a filtrační komora, samonosný polypropylenový modul, vstup DN 250.
Kurz je určený pro všechny skupiny pracovníků s cílem získat trvalé návyky vedoucí k efektivní komunikaci, poznání a využití psychologických aspektů v komunikaci.
Na vedoucí pracovníky je kladeno čím dál tím více úkolů a zodpovědnosti. To vyžaduje náročnější plánování a využívání času. Aktivní a vytížení manažeři jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti, kterých neustále přibývá.
Kurz je určený pro vrcholový a střední management, vedoucí pracovních skupin, project managery s cílem zdokonalit schopnosti sestavování a vedení různých pracovních týmů.
Skelet svařenec z plechů, samonosná konstrukce, vstup DN 180 - 200, odstředivka AL konstrukce + progresivní vložka, mikrovložka, sekundární filtrační stupeň, kazeta.
Kurz je určený pro všechny, kteří používají nebo budou používat metody týmové práce s cílem rozvíjet schopnost budování dobrých týmových vztahů a efektivní spolupráce v týmu.
Komunikační typologie jednotlivých typů osobností slouží k umění přizpůsobit se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a v konečném efektu ke zvýšení úspěšnosti jednání. Lidi lze rozdělit do čtyř hlavních typů a v prodejní situaci je nutností s…