Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
"Úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů." TERMÍN: 9. - 10. dubna 2014 MÍSTO: OREA Hotel Santon v Brně Pozvané úspěšné osobnosti ze všech odvětví života se podělí o své názory a zkušenosti například na otázkami: "V čem tkví…
Kurz je určen všem kdo se zajímají o nový programovací jazyk PowerShell a chtějí ovládat Windows pomoci příkazových řádku a sestavovat automatizované úlohy ve Windows
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů.
Samo uspořádání, v němž lidé spolupracují, ještě není totéž co dobře fungující tým. Mnoho nedorozumění a konfliktů v pracovním prostředí vzniká díky špatné komunikaci.
Umění řešit a správně zvládat krizové situace je jednou ze základních schopností dobrého týmu. Tuto schopnost je potřeba rozvíjet a zdokonalovat.
Efektivita pracovního výkonu a zvládání úkolů v pracovním prostředí do značné míry závisí na psychické a fyzické pohodě každého člověka. Jednou z možností jak obnovit takto limitované síly jsou outdoorové fun akce, které svým zaměřením a formou umožň…
Pro začínající nebo potencionální interní lektory s cílem naučit se a rozvíjet moderační a trenérské schopnosti u interních lektorů, osvojit si využívání moderačních a tréninkových metod, zefektivnit školicí procesy.
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, častější a rychlejší změny s sebou přinášejí vyšší nároky na řízení a…
Základy manažerských technik. Techniky řešení problémů a rozhodování v týmu. Řízení podle cílů. Vedení porad.
Motivace zaměstnanců. Hodnocení pracovního výkonu. Hodnotící rozhovor. Výběrové řízení.
Pod vedením zkušeného kouče Aleše Demjána jsme pro vás připravili rozvojový program využívající metody koučování.
Prezentační dovednosti patří mezi soft skills, které nemají konkrétní měřitelné výstupy (s výjimkou „prodeje prezentační formou“).
Cílem projektu je podpořit využívání technik týmového řešení problémů na konkrétních příkladech zákazníkovy praxe.
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.