Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
V současné době se velká část procesů, které dříve vykonávali obchodní zástupci, přesouvá do vnitřního zázemí firmy.
Znáte to? Člověk má někdy pocit, že mu dochází síly i chuť nadále o něco usilovat a snažit se. Už to zkoušel mnohokrát třeba ve firmě něco změnit, ale vždy marně, anebo jen s malými výsledky. Vždy to narazilo na nějakou překážku.
Být úspěšný ve své práci a být šťastný v osobním životě, to je sen každého člověka. Pro lidi, kteří pracují v manažerských funkcích a na které je neustále vyvíjen pracovní tlak, je stále náročnější najít v sobě soulad a harmonii.
Pro ty, kteří přemýšlejí o tom, jak působit na ostatní tak, aby je chtěli následovat. Pro všechny, kteří mají odvahu podívat se na své silné a slabé stránky v roli leadera.
Jedinečný zážitek překonání vlastních limitů, důkaz vlivu rozhodnutí, vnitřního naladění, vůle a možnosti jednoduše zvládnout to, co se zdá na první pohled nemožné.Transformační metoda, která překonává hranice toho, co považujeme za možné.
Efektivita pracovního výkonu a zvládání úkolů v pracovním prostředí do značné míry závisí na psychické a fyzické pohodě každého člověka. Jednou z možností jak obnovit takto limitované síly jsou outdoorové fun akce, které svým zaměřením a formou umožň…
Firemní kulturu má každá firma. Jde o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží psaných,ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí. Firemní kultura ovlivňuje chování všech pracovníků.
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, častější a rychlejší změny s sebou přinášejí vyšší nároky na řízení a…
S konflikty se setkáváme všude. Mnoho nedorozumění ve firemním prostředí mezi pracovníky, mezi firmou a dodavateli, nebo mezi pracovními týmy vzniká díky špatné komunikaci.