Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Analýza motivačních potřeb – vnitřní a vnější motivy – Maslowa pyramida apod.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
V kurzu se účastníci dozví o základních typech komunikace a jejich složkách a dále o tom, co je důležité pro úspěšnou komunikaci a proč je komunikace důležitá pro nás. Účastníci se naučí jak jednat asertivně, jak podat kritiku, kterým chybám se v kom…
Kvalita týmové spolupráce, prohloubení, odstranění bariér, cílené sestavení týmu, týmové role, formy vedení, hodnocení týmu a kontrolní procesy, týmová kreativita a řešení problémů, podpůrné teambuildingové a outdoorové aktivity.
Po absolvování tohoto kurzu dokážete lépe hájit svá práva, aniž by to bylo na úkor jiných. Dozvíte se, co je to asertivita a jak s ní pracovat. Také získáte větší sebejistotu při komunikaci s okolím.
Obsahem akreditovaného semináře je seznámení účastníků se všemi aspekty lektorské práce a praktické vyzkoušení získaných poznatků na praktických úlohách a řešením modelových situací.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Kurz je určen pro lektory, trenéry, vedoucí seminářů, ale i pro ty, které okolnosti čas od času přinutí školit (aniž by o to třeba nějak zvlášť stáli).
Praktický dvoudenní kurz určený pro všechny, kteří potřebují, aby jejich projev a prezentace byly jasné, přesvědčivé a zapamatovatelné.
Pozice obchodníka – nároky a předpoklady, analýza trhu, mapování potenciálního tržního prostoru, identifikace zákazníka, prodejní techniky, fáze obchodního jednání, analýza potřeb zákazníka, správná prezentace obchodníka a produktu, vyjednávací strat…
Analýza stávajících nákupních činností, nakupované komodity, komoditní matice, benchmarking, proces „logistika“ – charakteristika, poslání, prostředky, návaznosti ve firemním systému, plánování výrobních zdrojů a potřeb materiálů, zvyšování produkti…
Komunikace je srdcem života. Bez komunikace člověk není schopen zvládat své okolí a mít dobré vztahy s lidmi. Tento kurz obsahuje životně důležité informace o komunikaci i celou řadu praktických komunikačních cvičení.
Obsah semináře: jaké jsou základní podmínky úspěšné prezentace, jaké si máme klást otázky při tvorbě prezentace, jak efektivně zahájit prezentaci, jaké jsou metody tvorby prezentace, jak by měla být prezentace strukturována.
Základy manažerských technik. Techniky řešení problémů a rozhodování v týmu. Řízení podle cílů. Vedení porad.