Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Účastníci certifikovaného kurzu získají vysoce efektivní formou výuky odborné znalosti a dovednosti, které výrazným způsobem ovlivní chování i výkonnost pracovníků prodeje a prodejních týmů s cílem zvýšení efektivnosti prodeje a všech souvisejících č…
Pravidla a zásady efektivní komunikace, verbální komunikace – aplikace principů a technik (asertivita, argumenty, antimanipulace atd.), neverbální komunikace – praktický přínos pro jednání a vyjednávání, řízení - řešení konfliktních situací, prezenta…
Tento vzdělávací program umožňuje účastníkům cvičit dovednosti mentora, začít praktikovat ve škole. Zároveň budou mít příležitost reflektovat vlastní mentorskou praxi.
Komunikační a manažerské dovednosti - vedoucí pracovníci státní správy aj.
Prezentační dovednosti patří mezi soft skills, které nemají konkrétní měřitelné výstupy (s výjimkou „prodeje prezentační formou“).
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Užitečný trénink, který vám dá sebedůvěru a kompetence v roli manažera Vést lidi znamená ovládnout základní manažerské nástroje a umět je efektivně a s citem používat Začínáte na pozici manažera, nebo se na manažerskou pozici připravujete? Mát…
Fáze obchodního jednání + Role obchodníka. Kontaktovací dovednosti. Analýza zákazníka + Příprava na jednání.
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Samo uspořádání, v němž lidé spolupracují, ještě není totéž co dobře fungující tým. Mnoho nedorozumění a konfliktů v pracovním prostředí vzniká díky špatné komunikaci.