Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Program je určen pro manažery, kteří pracují s lidskými zdroji a pro pracovníky útvarů lidských zdrojů, kteří usilují o rozvoj zaměstnanců. Program sestává z 8 dvoudenních modulů a po úspěšném zakončení kurzu mohou účastníci získat osvědčení o rekval…
Nabízíme 16-denní modulový vzdělávací program - certifikováno MŠMT. Určeno: pro personální manažery, pracovníky lidských zdrojů, liniové manažery. Místo konání: Praha a dva výjezdy. Rozsah: Osm dvoudenních seminářů od března 2012 do prosince 20…
Standardizovaný audit systému řízení a organizace lidských zdrojů zaměřený na stanovení hlavních silných a slabých stránek personálního řízení.
Poradenská podpora při koncipování cílů, strategických záměrů a nástrojů řízení lidských zdrojů odpovídajících podnikatelské strategii firmy.
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám posluchačů, umět pracovat s vizuálními prostředky zlepšit své komunikační dovednosti, naučit se sebevědomě vystupovat před veřejností.
Cílem kurzu je uvědomit si význam vnitrofiremní komunikace pro image firmy a její efektivitu, seznámit se s pravidly efektivní vnitrofiremní komunikace, pochopit důležitost otevřené komunikace ve firmě.
Cílem je naučit se lépe organizovat čas a zefektivnit práci, odstranit nedostatky v řízení času, umět si stanovit priority, odhalit tzv. požírače času, osvojit si techniky řízení času.
Cílem je naučit se poznat svůj tým, objevit v každém pracovníkovi skrytý potenciál, který se naučí maximálně využívat; poznat význam koučování, seznámit se metodami koučování a mentorování.
Cílem je zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k zákazníkům a dodavatelům, osvojit si správný přístup ke komunikování s různými typy lidí na všech úrovních, Získat větší odolnost vůči nátlaku obchodních partnerů, být schopen lépe obhájit vlastn…
Cílem je naučit se pouívat kreativních metod při řešení problémů, poznat možnosti využití využít obou mozkových hemisfér v manažerském rozhodování, naučit se využívat metod brainstormingu, brainwritingu, metody smíšených skupin a myšlenkových map.
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…
Cílem je vybavit účastníky technikami přesvědčivé prezentace, prohloubit dovednost prezentování, dát účastníkům zpětnou vazbu na jejich vystoupení a individuální doporučení ke zvýšení přesvědčivosti projevu.
Cílem je za pomoci psychologických testů, případových studií a skupinových úloh poznat rysy své osobnosti a zjistit jak je můžete efektivně využívat v pracovním procesu. Díky tomu získáte sebevědomí v rozhodování i vystupování.
Cílem je rozvinout a zlepšit dovednosti týmové práce, zejména organizaci práce v týmu, komunikaci v týmu a koordinaci činnosti, zkvalitnit spolupráci v rámci jednotlivých týmů, osvojit si dovednost vedení týmu lidí s různými povahovými vlastnostmi.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.