Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Můstkové váhy v lakovaném provedení s krycím nerezovým plechem. Pevná a robustní konstrukce s velkým snadno čitelným displejem.
Elektronická plošinová více kapacitní váha. Až do 5 000 kg. V lakovaném i nerezovém provedení. IP 68 v nerezovém provedení. Robustní provedení vhodné i do agresivního prostředí.
Můstkové váhy v lakovaném i nerezovém provední. Pevná a robustní konstrukce s variabilní volbou rozměru i maximální kapacity dělá z této váhy vhodného pomocníka pro Vaše potřeby.
Můstková váha z nerezové oceli. Speciální konstrukce vážícího můstku odolává i extrémní vlhkosti i drsnému prostředí. Indikátor Cardinal 210 s jeho mnoha funkcemi.
Elektronická digitální můstková a paletová váha. Lehká na přepravu a manipulaci. Maximální váživost 600 a 1000 kg.
Základní pojmy a přístupy k problematice firemní kultury, firemní kultura jako řízený proces, měření efektivity.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.