Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Poradenská služba v oboru zahradnictví je zaměřena především na technologie pěstování rostlin a na ochranu a výživu rostlin.
Příprava podkladů pro stavební povolení, protokol vnějších vlivů a další doklady povolení stavby tryskacích boxů a technologických linek lakování a přepravy povrchů. Komplexní řešení včetně dokumentace, projednání s úřady a stavební části.
Výstavba nových bytů, opravy a rekonstrukce budov, bytových domů, modernizaci panelových domů.
Zahrnuje poradenské a konzultační činnosti ve všech oblastech ochrany životního prostředí, zpracování oznámení.
Projekční a inženýrskou činnost zajišťuje tým zaměstnanců, kteří mají mnohaleté zkušenosti v oboru elektro a mnoho zkušeností s realizací Vašich zakázek. V součastné době máme 7 projektantů, kterým je k práci poskytnuto kvalitní a příjemné zázemí.
Zahradní a krajinářská tvorba(návrhy zahrad,parků, krajinných úprav), návrhy a realizace a poradenská služba v této oblasti.
Sestavení jídelníčku podle typu zdravotního problému, podle data narození, podle makrobiotických zásad, podle ročních období. Kurzy vaření podle pěti elementů, Víkendy pro ženy, dovolená se zdravou výživou, zdravá dovolená v zahraničí, zážitkové …
Poradenská podpora při koncipování cílů, strategických záměrů a nástrojů řízení lidských zdrojů odpovídajících podnikatelské strategii firmy.
Nabízíme záruční a pozáruční servis čerpací techniky, servis čerpadel, servis, opravy a montáž čerpací techniky - opravy čerpadel, autoservis, pneuservis, výkup a prodej náhradních dílů, poradenská činnost, výroba na zakázku.
Cílem kurzu je uvědomit si význam vnitrofiremní komunikace pro image firmy a její efektivitu, seznámit se s pravidly efektivní vnitrofiremní komunikace, pochopit důležitost otevřené komunikace ve firmě.
Cílem je vybavit účastníky technikami přesvědčivé prezentace, prohloubit dovednost prezentování, dát účastníkům zpětnou vazbu na jejich vystoupení a individuální doporučení ke zvýšení přesvědčivosti projevu.
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…
Cílem je za pomoci psychologických testů, případových studií a skupinových úloh poznat rysy své osobnosti a zjistit jak je můžete efektivně využívat v pracovním procesu. Díky tomu získáte sebevědomí v rozhodování i vystupování.
Cílem je rozvinout a zlepšit dovednosti týmové práce, zejména organizaci práce v týmu, komunikaci v týmu a koordinaci činnosti, zkvalitnit spolupráci v rámci jednotlivých týmů, osvojit si dovednost vedení týmu lidí s různými povahovými vlastnostmi.
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám posluchačů, umět pracovat s vizuálními prostředky zlepšit své komunikační dovednosti, naučit se sebevědomě vystupovat před veřejností.