Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem kurzu je naučit Vás odborné posouzení pleti a aplikovat požadované úkony. Naučíme Vás správnému povrchovému a hloubkovému čištění pleti, odstraňování chloupků místního i plošného. Ukážeme Vám jak správně napařovat Vaši pleť a aplikovat kosmetic…
Cílem kurzu je naučit Vás zvládnout obsluhu a údržbu solária. Rovněž důležitou součástí je správné zvládnutí indikace a kontraindikace prohřívání těla ÚV paprsky včetně zvládnutí regeneračních procedur a jejich rozdělení.
Rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR. Tento rekvalifikační kurz je určen uchazečům, kteří se rozhodli pracovat či soukromě podnikat v tělovýchově, resp. provozovat fitcentra, wellness centra, či v posilovně. V tomto kurzu Vám naučíme správné tech…
Rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR je určen jednotlivým zájemcům z řad veřejnosti, podnikatelských subjektů, institucí a zároveň slouží jako rekvalifikace uchazečům o zaměstnání.
Rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR je určen uchazečům, kteří se rozhodli pro práci s dětmi. V tomto kurzu Vás naučíme psychologii, ale hlavně jak udržet pozornost dítěte. Rovněž Vás naučíme jak motivovat dítě, děti v kolektivu.
Účastnice se v průběhu kurzu dozví, jak rozvinout spolehlivost a iniciativu s podmínkou osvojení si základních znalostí, dovedností a technik potřebných k vykonávání důležité profesionální podpory v dynamickém prostředí firmy.
Poskytujeme komplexní služby - otevřené kurzy a semináře (BOZP, PO, prevence rizik, koordinátor, odpadový hospodář, technické kurzy) - rekvalifikace a semináře - uzavřené kurzy a semináře „na míru“ dle požadavků jednotlivých zákazníků - akreditov…
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Jedním ze základních požadavků norem pro automobilový průmysl je zabezpečování procesu trvalého zlepšování. APQP je strukturovanou metodou definování a ustanovení kroků nezbytných pro neustálé zlepšování procesů.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.