Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Vysvětlovat podstatu statistických dat,načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel,interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat,používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních.
Znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce, využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod, znát principy kontroly.
Znát nejvíce používané vybavení a aplikace,kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi.
Výsledkem statistické regulace procesů (SPC) je udržování definovaných parametrů procesu (výrobku) ve stanovených tolerancích. Tyto tolerance jsou užší, než tolerance při jejichž překročení již hovoříme o neshodě.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Analýza systému měření slouží k posouzení systému měření a po identifikaci zdrojů variability měření umožňuje stanovit efektivní nápravná opatření.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.