Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Připravíme pro Vás navržení firemního reportingu s Business Inteligence (BI) prvky využívajícího dat z existujících systémů na podporu projektového řízení, řízení vztahů se zákazníky, efektivního řízení společnosti, reporting ICT služeb IT Governance…
Customer Relationship Management, v našem případě Microsoft Dynamics CRM 2011, je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky. Jedná se o aplikaci, k níž se připojujete pomocí webového prohlížeče a která obsahuje všechny důležité infor…
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Je systém pro řízení vztahů se zákazníky určený pro středně velké firmy a podpruje procesy v oblasti marketingu, obchodu, prodeje a následných služeb zákazníkům v mnoha odvětvích.
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) přinášejí možnost kvalitní správy mnoha dat a informací o klientech.
Microsoft Dynamic CRM je osvědčený systém pro řízení vztahů se zákazníky. CRM = Customer Relationship Management. Hlavní výhodou Microsoft Dynamics CRM je jeho těsné propojení s Microsoft Exchange Serverem a s aplikací Microsoft Outlook.
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Pomocí technologie Business Intelligence Vám vytvoříme podklady pro manažerská rozhodnutí na základě analýzy dat. S pomocí této technologie a naším řešením získáváte konkurenční výhodu na trhu tím, že lépe pochopíte svého zákazníka, získáte lepší pře…
Práce s informacemi je nedílnou součástí činnosti každého podniku. Informace rozhodují o úspěchu či neúspěchu podnikání. Vhodně zvolený a správně nasazený informační systém je pro Vaši firmu důležitější než vozový park nebo reprezentativní prostory. …
Tento program je určen pro firmy do cca 200 zaměstnanců s českým kapitálem, které chtějí posunout na profesionální úroveň své marketingové, obchodní a komunikační aktivity a nemají na to dost finančních či lidských zdrojů. Je určen pro firmy, které c…
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) a podpory zákazníků (CFS) nabývají na dnešním konkurenčním trhu stále větší význam s tím, jak společnosti potřebují se zvyšující se rychlostí a přesností mapovat a předvídat chování svých zákazníků.
CRM čili systém pro řízení vztahů se zákazníkem je významný především pro společnosti, které překročili hranici běžné evidence partnerů a jsou schopny využít množství dalších informací, ke zlepšení komunikace s partnerem. V rámci CRM systému lze plá…