Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zákazník je nositelem finančních prostředků snad do všech typů společností. Většinou se o styky a vztahy stará obchodní útvar organizace, který zajišťuje přísun nových obchodních příležitostí, jejich správu a maximální vytěžování.
Online fakturační systém pro menší zákazníky, snadné vystavení faktury, tisk, generování faktur do pdf a odeslání mailem, automatické výzvy k platbám, přehled uhrazených a neuhrazených faktur.
Nástroje pro online prodej Vám mohou otevřít nové možnosti, nové trhy a mohou přivést nové zákazníky. Jak malé tak i velké internetové obchody mohou mít velmi rychlou návratnost investice a mohou zajistit velmi vysoké příjmy a nízké náklady.
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
TC Printer je výborné zařízení pro potřebu jednoduchého značení, které nepotřebuje změnu textu a nejpoužívanější pro náhradu jednoduchých razítek. TC Printer pracuje na bázi pneumatického pohybu a při každém cyklu si nanáší inkoust na pryžový razník.
Snažíme se s klienty navázat trvalý vztah a úplně převzít péči o veškerá klientská IT zařízení. Rozsah a podmínky vztahu jsou podloženy smluvně.
Představuje aktivní tvorbu, sledování a udržování vztahů se zákazníky. Zahrnuje různé kroky od identifikace příležitostí, přes navázání vztahu, jeho rozvoj až po jeho případné ukončení.
Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů a obchodních případů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následno…
Rekonstrukce i zřízení nových prostor pro různé obory zdravotnictví - oddělení nemocnic, stomatologická pracoviště, apod. včetně specifických druhů stavebních konstrukcí, profesí a vybavení zdravotnickou technologií.
ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value pokrývá všechny typy zapojení a interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím služeb s podporou IT. …