Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozumět funkci peněz při obchodování,vidět, jak vlastní práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům organizace,identifikovat hlavní oblasti nákladů, udržovat vědomí významu nákladů.
Účelem procesu schvalování dílů k výrobě je zajistit, aby všechny požadavky technických specifikací a výkresů zákazníka byly dodavatelem řádně pochopeny a proces dodavatele vyráběl výrobky splňující tyto požadavky pro sériovou výrobu při potvrzených …
Tato analýza je v současné době nejčastěji používanou metodou posuzování a vyhodnocování možných rizik. Používáním této metody je možno zabránit nebo zmírnit rizika, která vznikají při budování systému řízení, vývoji výrobku a jeho konstrukci, v tech…
Správné zavedení systému jakosti do organizace, jeho udržování a neustálé zlepšování závisí na způsobilosti a znalostech lidí, kteří se na tomto procesu podílejí. Nejdůležitější roli zaujímají manageři jakosti a interní auditoři a vrcholový managemen…
Chápat význam a zásady řízení nákladů,identifikovat hlavní oblasti nákladů,rozumět tomu, jak dosáhnout cílových nákladů pro kontrolu,kontrolovat náklady, vyhledávat možnosti úspor.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů,přispívat k řízení nákladů minimalizací ležáků a snížením ztrát ve skladech.
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produktivity práce jednotlivce - orientovat se v různých výpočtech
Otevřené kurzy z oblastí: marketing, management, řízení lidských zdrojů, logistika, projektové řízení, finance.